23 Nisan 2016 Cumartesi

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ VE İSMEK


İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından yönetilen sanat ve meslek eğitimi kursları (İSMEK)İstanbullular tarafından ilgi ile takip edilmektedir. Son yılların en iyi uygulamalı eğitim ve öğretim modeli ile yaklaşık 2 milyon İstanbullu eğitim gördü. Birçok dalda özellikle hanımlara eğitim veren İSMEK, hak ettiği ilgiyi artırarak görmektedir.

Bloğumda paylaşacağım içerikler arasına İSMEK ile ilgili eğitim kursları ve sağladığı imkanları sık sık sizlerle paylaşacağım. İlgiyle takip edeceğinizi umuyorum.

Bugün ilk olarak bilişim teknoloji eğitiminde verilen kurs ve imkanları sizlere aktaracağım.
Gelişen teknoloji ve buna bağlı olarak değişen topluma iş ve sosyal yaşamları çerçevesinde gerekli eğitimleri sağlamak amacıyla çalışan İSMEK, bilişim teknolojileri eğitimi ile İstanbulluların bu alandaki ihtiyacını karşılamayı  amaçlıyor.

İSMEK, Fatih Yavuz Selim, Bahçelievler, Yenibosna, Gaziosmanpaşa ve Üsküdar Ahmediye  mesleki uzmanlık merkezlerinin yanı sıra 235 kurs merkezinin 107'sinde bilişim teknolojileri alanında eğitim sunuyor. Halen 7650 kişinin eğitim aldığı branşta, bugüne kadar eğitim alan İstanbullu sayısı 260 bin civarına ulaştı. Alanında uzman isimler tarafından verilen eğitimler bireylere mesleki eğitim ve iş hayatında yeni fırsatlar sunuyor. En çok tercih edilen kursların başında bilgisayar kullanımı geliyor. İleri ofis  ve web tasarımı ise rağbet gören diğer branşlar arasında. Dönem sonunda öğrencilere verilen sertifikalar, özellikle kamu personeli alımında ve iş hayatına yeni başlayacak adaylara büyük kolaylık sağlıyor.

İSMEK'te temel ve ileri düzeyde olmak üzere toplamda 29 farklı branşta verilen eğitimler sırasıyla şunlar: Ağ temelleri, ağ veri tabanı, android ile mobil programlama, bilgisayar kullanımı, bilgisayar programlama teknikleri ,bilgisayar sistem bakım onarım, bilgisayarda doküman hazırlığı ,blog web sitesi yapımı ve bloggerlik, CISCO network eğitimi, e-posta sunucusu, etkili sosyal medya kullanımı  verilen eğitimler olarak sıralayabiliriz.

Hiç yorum yok:

KÜBA MI DÜNYAYA,DÜNYA MI KÜBA'YA AÇILIYOR ?

  Hafta sonunun keyfini evde çıkarmayı deniyorum.Gerçi yoğun iş temposu içerisinde,şantiyelerin ağırlığında geçen bir haftanın yorgunluğun...