24 Nisan 2016 Pazar

İSMEK İSTANBULLULARA DEĞER KATIYOR

İSMEK sadece eğitim vermekle yetinmiyor,verdiği eğitimlerin değerlendirilmesine de yardımcı oluyor.Her aşamada ilerleme kaydetmeye devam ediyor.
Son olarak yabancı dil eğitimlerinde,kursu tamamlayanlara verdiği sertifikalara uluslararası geçerlilik kazandırdı.

İSMEK,Avrupa Konseyi tarafından geliştirilen Avrupa Dilleri Öğretimi Ortak Çerçeve Programı'na dahil oldu.İngilizce dil eğitimlerinde Avrupa Dil Portolyosu'nu hayata geçiren İSMEK'te,branşın A1  ve A2 eğitim seviyelerini başarıyla tamamlayan öğrencilerin hak ettikleri sertifikaların artık yurt dışında da geçerliliği olacak.

Avrupa Konseyi üye ülkelerinin eğitim bakanları tarafından 15-17 Ekim 2000 tarihinde tüm Avrupa'ya yayılması için kararlaştırılan Avrupa Dil Portolyosu;ayrıca öğrencilerin dil pasaportu,yabancı dil özgeçmişi ve yabancı dil üzerine aldığı sertifika,diploma,proje örnekleri gibi belgelerin bir arada tutulmasını sağlarken kişiye kendini değerlendirme ve ölçme imkanı da verecek.

Avrupa Dilleri Öğretimi Ortak Çerçeve Programı'nın Avrupa Dil Portolyosunu sistemi ile öğrenci,tüm dünyanın tanıdığı İngilizce dil eğitimini İSMEK sayesinde almış olacak.

İSMEK, klasik eğitim kurslarının dışında modern eğitim ve kurslarla İstanbullulara değer katmaya devam ediyor.Bu kadar yüksek eğitim kalitesine ,özel sektörde vereceğiniz yüksek miktarlarda para cebimizde kalacak olması bile İSMEK'in cazibesini artırmaya yetiyor.

Ben de sizlere,kaliteli eğitim için çabalayan bir kurumu tanıtmaya devam edeceğim.Mutlaka paylaşacağım içerikleri takip ediniz.

Hiç yorum yok:

KÜBA MI DÜNYAYA,DÜNYA MI KÜBA'YA AÇILIYOR ?

  Hafta sonunun keyfini evde çıkarmayı deniyorum.Gerçi yoğun iş temposu içerisinde,şantiyelerin ağırlığında geçen bir haftanın yorgunluğun...