4 Mart 2016 Cuma

BACKLINK NASIL ALINIR


Eğer bloğunuza alacağınız linklerin sitenize değer katmasını istiyorsanız,bu linkleri mutlaka kaliteli, sitelerden almalısınız.Alacağınız backlink sitenize önemli değerler katarken arama motorlarında da yükselmenizi sağlayacaktır. Backlink alacağınız sitenin değerinin sizin bloğunuzun değerinden daha yüksek olmasına dikkat edin.

BACKLINK KAYNAKLARI NELERDİR.

1-FORUMLARA GÖNDERİLEN TANITIM YAZISI

Forumları ziyaret ettiğinizde blog tanıtımlarınızı yapacağınız bölümler olduğunu göreceksiniz.Forumlara üye olarak kendi bloğunuzla ilgili tanıtımları yapabilirsiniz.Tanıtımlarınızı özgün makale yazarak ilgi çekici şekilde oluşturabilirsiniz.Link paylaşımı olmayan forumlardan reklam yapmak için,paylaşacağınız site tanıtımı yazısına logo eklemeniz gerektiğini unutmayınız.Bu şekilde oluşturduğunuz paylaşımları grup üyeleri dışında forum'u ziyaret edenlerde görecektir.Bu vesile ile bloğunuza dolaylı yoldan SEO katkısı yapmış olursunuz.

Forumlarda konu açtığınızda mutlaka konu başlığında bloğunuzun url'sini kullanınız.Forumlara üye olduktan sonra göndereceğiniz blog tanıtım yazılarını ücretsiz ekleme imkanınız olacağı gibi,ücretli tanıtım yazıları hazırlatarak da yaptırabilirsiniz.

BLOGLARA TANITIM YAZISI OLUŞTURMAK

Tanıtım yazıları orta dereceli seo imkanı sağlamasına rağmen uzun vadede en en kullanışlı seo tekniğidir.Tanıtım yazıları ömür boyu kullanılmaktadır Sürekli link alarak bacjlik oluşturmak yüksek oranda bütçe gerektirir.Tanıtım yazıları ise daha uygun fiyatlara yapılabilmektedir.
En önemli nokta satın alınan linklerden gelen hitin,tanıtım yazısından gelene oranla daha az olasıdır.Tanıtım yazılarının anahtar kelimelere bağlı olarak aldığınız link'in etkisi bloğunuza daha uzun vadede ve az riskli olmaktadır.
Link alımlarında anahtar kelime sayısı tekdir ama tanıtım yazılarında 4-5 anahtar kelime üzerinden link verilebilmektedir.Tanıtım yazılarını ücretsiz olarak yayınlayabileceğiniz bir çok site ve bloğu kolaylıkla bulabilirsiniz.

VİDEO BACKLİNK

Video en etkili olan reklam yöntemi olarak kabul edilebilir.Etkili reklam yönteminin yanında etkili bir seo etkisi de taşımaktadır. İyi bir video ile yapacağınız blog tanıtımı size sıralamada büyük katkı sağlayacaktır.
Videolarınızı hazırlarken uzun ve özgün içerikli olmasına dikkat etmelisiniz.etmelisiniz. Google özgün olmayan videoların  kolaylıkla kopya olduğunu  anlayacaktır.anlayacaktır. Videonuz da kullanacağınız başlık,açıklama ve etiketler özgünlük açısından etkili olacaktır.O halde video ile yapacağımız tanıtımlarda uzunluğuna ve özgün olmasına dikkat edersek bize backlink açısından önemli katkı sağlayacaktır.




Hiç yorum yok:

KÜBA MI DÜNYAYA,DÜNYA MI KÜBA'YA AÇILIYOR ?

  Hafta sonunun keyfini evde çıkarmayı deniyorum.Gerçi yoğun iş temposu içerisinde,şantiyelerin ağırlığında geçen bir haftanın yorgunluğun...